Liczba produktów w koszyku

Regulamin

Prices

Podane ceny są cenami netto. Zastrzegamy sobie prawo do natychmiastowych zmian cen z przyczyn niezależnych od nas. Na przykład zmian cen u naszych dostawców, zmiany kursów wymiany walut, itp.

Warunki płatnośći Po zatwierdzeniu przez nasz dział finansowy udzielamy 30 dni kredytu kupieckiego od daty wystawienia faktury. Po upływie terminu będziemy naliczać odsetki według stawki określonej na fakturze.

** Dostawa i wysyłka ** Zamówienia powyżej 3500,00 zł. - bezpłatna dostawa zgodnie z ustalonym sposobem wysyłki. W przypadku mniejszych zamówień zostanie naliczona opłata za wysyłkę i dystrybucję w wysokości 100,00 zł. W przypadku dostawy ekspresowej lub dostawy w sobotę Zamawiający zostanie obciążony rzeczywistymi kosztami wysyłki. Obejmuje to dostawę towarów, które nie posiadają regularnych kształtów lub są ciężkie. Wszelkie oczekujące zamówienia dostarczane są bezpłatnie.

** Reklamacje i zwroty ** Nie przyjmujemy zwrotów, chyba że podstawą do zwrotu jest porozumienie z Focus Nordic AB (porozumienie w zakresie zwrotów). W takich przypadkach kupujący otrzymuje specjalny numer zwrotu. Ten numer należy w sposób widoczny dołączyć do zwracanego towaru. W przypadku nie spełnienia tych warunków zastrzegamy sobie prawo do nieprzyjęcia zwrotu i odesłanie przesyłki na koszt Zamawiającego. Nieopłacone przesyłki zwrotne również zostaną odesłane do Zamawiającego. Zwroty nie będą przekazywane naszym przedstawicielom handlowym. Skargi dotyczące nieaktualnych lub nieprawidłowo dostarczonych towarów muszą być złożone w ciągu ośmiu dni od daty otrzymania towaru. Musi im towarzyszyć kopia faktury i podany przez nas numer zwrotny. Wszystkie powyższej działania mają na celu usprawnienie procesu zwrotów.

** Gwarancja wymiany ** Gwarancja wymiany dotyczy produktów z ceną zakupu poniżej 150,00 zł. n/n. Aby skorzystać z gwarancji wymiany, towar zostanie sprawdzony pod kątem wad. Wymieniony towar zostaje wysłany bezpośrednio do Klienta. W celu wymiany / uznania wymiany konieczne jest dołączenie kopii dowodu zakupu przez Klienta oraz opis błędu. Przedmiot musi być w oryginalnym opakowaniu. Jeśli Klient wyrzucił oryginalne opakowanie, nowy produkt zostanie przekazany Klientowi bez opakowania.

Uszkodzenie Wszelkie uszkodzenia przesyłki należy zgłaszać kurierowi. Roszczenia będą kierowane odpowiednio do firmy kurierskiej lub przewoźnika. Opakowanie zostanie zachowane w celu ewentualnego zbadania uszkodzeń transportowych.

** Cena / zmiana ceny / wyprzedaż ** Zastrzegamy sobie prawo do ewentualnej pomyłki / zmiany ceny / cen wyprzedaży, które mogą wystąpić pomimo dołożenia należytej staranności i ciągłej aktualizacji naszej strony internetowej.