Fotografia
Wideo

Obiektywy kinowe

Sklep Focus Nordic oferuje szeroki wybór profesjonalnych obiektywów filmowych, które sprawdzą się przy wielu różnych produkcjach filmowych i które można wykorzystać w różnych celach, przeznaczonych do kamer wideo, lustrzanek cyfrowych i aparatów cyfrowych. Znajdziesz tutaj wszystkie obiektywy filmowe i akcesoria do obiektywów, których potrzebujesz, aby stworzyć imponujące i profesjonalnie wyglądające nagranie wideo z kinowymi efektami. W naszym asortymencie obiektywów wideo znajdziesz obiektywy anamorficzne, makroobiektywy, obiektywy szerokokątne, obiektywy typu zoom i telekonwertery.

Czytaj więcej
Zdjęcie: Michael Molter
Obiektywy kinowe:
346

Sortuj według:

Pokaż jako

NiSiLens 15mm F4 Fuji X-Mount
Numer art.
115670
EAN
6972949372156
Na stanie
NiSiLens 15mm F4 Nikon Z-Mount
Numer art.
115649
EAN
6972949372149
Na stanie
NiSiLens 15mm F4 Sony E-Mount
Numer art.
115647
EAN
6972949372125
Na stanie
NiSiLens 15mm F4 Canon RF-Mount
Numer art.
115648
EAN
6972949372132
Na stanie
Tokina11-20mm T2.9 Cinema for F Mount
Numer art.
117918
EAN
4968808220982
Na stanie
Tokina11-20mm T2,9 Cinema MFT
Numer art.
111217
EAN
4968808220944
Na stanie
ZeissLWZ.3 21-100mm T2.9-3.9 Canon EF
Numer art.
106706
EAN
4047865903011
Na stanie
ZeissLWZ.3 21-100mm T2.9-3.9 PL
Numer art.
106703
EAN
4047865902991
Na stanie
Tokina50-135mm Mark II T2.9 Cinema For EF
Numer art.
112633
EAN
4968808221309
Na stanie
Tokina50-135mm Mark II T2.9 Cinema PL
Numer art.
112632
EAN
4968808221286
Na stanie
Tokina50-135mm Mark II T2.9 Cinema For F
Numer art.
112636
EAN
4968808221361
Na stanie
Tokina50-135mm Mark II T2.9 Cinema For MFT
Numer art.
112634
EAN
4968808221323
Na stanie
Tokina50-135mm Mark II T2.9 Cinema For E
Numer art.
112635
EAN
4968808221347
Na stanie
Tokina11-20mm T2,9 Cinema PL
Numer art.
111215
EAN
4968808220906
Na stanie
Tokina11-20mm T2,9 Cinema EF
Numer art.
111216
EAN
4968808220920
Na stanie
Tokina25-75mm T2.9 Cinema Canon EF
Numer art.
116934
EAN
4968808221958
Na stanie
Tokina25-75mm T2.9 Cinema PL
Numer art.
116933
EAN
4968808221934
Na stanie
Tokina25-75mm T2.9 Cinema MFT
Numer art.
116936
EAN
4968808221972
Na stanie
Tokina25-75mm T2.9 Cinema Sony E
Numer art.
116935
EAN
4968808221996
Na stanie
Tokina16-28mm MK II T3 Cinema for F Mount
Numer art.
117922
EAN
4968808220708
Na stanie
Tokina16-28mm MK II T3 Cinema for E Mount
Numer art.
117921
EAN
4968808220685
Na stanie
Tokina16-28mm MK II T3 Cinema for EF Mount
Numer art.
117919
EAN
4968808220647
Na stanie
Tokina16-28mm MK II T3 Cinema for MFT Mount
Numer art.
117920
EAN
4968808220661
Na stanie
Tokina11-20mm T2,9 Cinema Sony E
Numer art.
111218
EAN
4968808220968
Na stanie

Sklep Focus Nordic oferuje szeroki wybór profesjonalnych obiektywów filmowych, które sprawdzą się przy wielu różnych produkcjach filmowych i które można wykorzystać w różnych celach, przeznaczonych do kamer wideo, lustrzanek cyfrowych i aparatów cyfrowych. Znajdziesz tutaj wszystkie obiektywy filmowe i akcesoria do obiektywów, których potrzebujesz, aby stworzyć imponujące i profesjonalnie wyglądające nagranie wideo z kinowymi efektami. W naszym asortymencie obiektywów wideo znajdziesz obiektywy anamorficzne, makroobiektywy, obiektywy szerokokątne, obiektywy typu zoom i telekonwertery.

Obiektywy anamorficzne

Obiektyw anamorficzny to sprzęt, który umożliwi Ci osiągnięcie niepowtarzalnego kinowego wyglądu ujęć w stylu produkcji znanych z Hollywood. Obiektywy anamorficzne umożliwiają kręcenie ujęć z przeznaczeniem na szerokie ekrany w prawidłowym formacie obrazu 2,39:1. Powodują one też rozciągnięcie flar, co daje niepowtarzalny i atrakcyjny efekt na filmie. Wśród naszych obiektywów anamorficznych znajdziesz przystępne cenowo obiektywy marki Sirui cechujące się wysoką jakością.

Obiektywy typu zoom

Obiektywy typu zoom doskonale sprawdzają się w przypadku wielu różnych produkcji, w których chcesz mieć możliwość wykonania zbliżenia, aby znaleźć się blisko obiektu lub osoby. Oferujemy najwyższej jakości obiektywy typu zoom jednych z najbardziej cenionych na świecie producentów obiektywów, takich jak ZEISS.

Obiektywy szerokokątne

Jeżeli kręcisz ujęcia przedstawiające krajobrazy albo chcesz pokazać scenerię w sposób najbardziej zbliżony do tego, jak widzimy ją w rzeczywistości, koniecznie potrzebujesz obiektywu szerokokątnego. Takie obiektywy są wszechstronne i świetnie sprawdzą się przy produkcjach, w których w mniejszym stopniu potrzebujesz wykonywać zbliżenia. W naszym asortymencie obiektywów szerokokątnych znajdziesz obiektywy dobrze znanych marek takich jak Samyang i ZEISS.

Teleobiektywy

Filmowanie lub transmitowanie wywiadów może być wyzwaniem, jeżeli nie masz do tego odpowiedniego obiektywu. W przypadku teleobiektywów filmowych zjawisko oddychania obiektywu niemal nie występuje, dzięki czemu możesz uzyskać naprawdę płynne przejścia przy zmianie ostrości. Teleobiektywy świetnie się sprawdzą, gdy chcesz kręcić profesjonalne wywiady i inne zdarzenia, w przypadku których zależy Ci na oddzieleniu kręconego obiektu od tła i uzyskaniu szczególnego efektu na filmie. Oferujemy wysokiej jakości obiektywy takich marek jak ZEISS i Samyang.

Odkryj naszą ofertę obiektywów filmowych

Co sprawia, że dany obiektyw filmowy jest dobry? Można wskazać kilka parametrów, które decydują o tym, że dany obiektyw jest dobry. Taki obiektyw musi być solidnie zbudowany, aby wytrzymywał intensywne użytkowanie i trudne warunki pogodowe. Inną ważną cechą obiektywu filmowego jest jego zdolność do utrzymywania ostrości na poruszającym się obiekcie lub płynnej zmiany ostrości z jednego obiektu na drugi. Dlatego właśnie tak ważna jest precyzyjna kontrola nad ostrością.

W odróżnieniu od zwykłych obiektywów fotograficznych na pierścieniach obiektywu filmowego znajdują się podziałki z wartościami T-stop. Podziałka T-stop umożliwia Ci sprawdzenie, ile dokładnie światła wpada do obiektywu. Dzięki temu zyskujesz bardzo precyzyjną kontrolę ręczną nad ekspozycją i możesz ją utrzymać w każdej scenie niezależnie od pogody i ekspozycji otoczenia.

W przypadku większości obiektywów filmowych długość ogniskowej jest zmieniana wewnątrz obiektywu. Oznacza to, że obiektyw nie wydłuża się, gdy zmienia się długość ogniskowej. Jest to ważne i bardzo wygodne dla operatorów, zwłaszcza gdy trzeba kręcić w ciasnych pomieszczeniach, w których potrzebujesz kompaktowego i krótkiego stabilizatora, lub gdy stabilizator aparatu jest zamocowany na gimbalu lub systemie stabilizacyjnym, którego wyważenie może zostać zakłócone przez nawet niewielką zmianę długości ogniskowej.

Znajdź obiektyw filmowy doskonale dopasowany do Twoich potrzeb

Różne obiektywy filmowe mają różne cechy konstrukcyjne i powłoki optyczne, które wpływają na to, jak światło odbija się wewnątrz obiektywu i jaką flarę uzyskasz na nakręconym materiale. Aby znaleźć idealny obiektyw filmowy do swojej produkcji, warto uwzględnić ilość flary generowanej przez obiektyw. Minimalna flara jest optymalna w przypadku wywiadów, sekwencji dokumentalnych i filmów przyrodniczych. Natomiast obiektywy anamorficzne świetnie sprawdzą się w przypadku filmów kinowych, filmów akcji i science-fiction. Parafokalne obiektywy typu zoom zapewniają taką samą ostrość niezależnie od długości ogniskowej, z której korzystasz przy kręceniu.

Adres rejestrowy Focus Nordic Poland ul. Wiertnicza 165 02-952 Warszawa Adres korespondencyjny Focus Nordic Poland Al. Jerozolimskie 180 02-486 Warszawa KRS: 0000637937

Znajdź na mapach Google

Zapisz się do newslettera

Otrzymuj najnowsze informacje o produktach, inspiracje i oferty specjalne.